Kodėl Pasakos augimui? » Kuo mes ypatingi arba dalyvių įvertinimai

Kuo mes ypatingi arba ką kalba užsiėmime "Pasakos sauaugusiems: pasaulio išminties ir dvasinio augimo lobynas" dalyvavę žmonės*

  • Neperpildyta grupė žmonių - didelis gėris šiais masių garbinimo laikais;
  • Puikiai sukurta jauki, maloni, pagarbi ir nuotaikinga atmosfera;
  • Atskleidžiama neįtikėtina pasakų galia jas tiesiog skaitant ir įsiklausant į teksto subtilybes, kurių net negali įsivaizduoti esant;
  • Išskirtinis dėmesingumas kiekvienam dalyvaujančiam;
  • Labai kompetetingai parengta ir pristatyta medžiaga, itin taikliai parinktos pasakos;
  • Ypatingai įdomu! Net ir žmogui, su techniniu išsilavinimu, neturinčiam nieko bendro nei su folkloru, nei su savęs pažinimo mokslais;
  • Uždega neapsakomai didelį norą ir toliau domėtis savo gyvenimu ir dar didesnį smalsumą jau su kitokiu matymu skaityti dar ir dar daugiau pasakų;
  • Įtraukiantis, be galo įdomus ir prasmingas laiko praleidimas šaunioje, prieš tai visai nepažįstamoje, bet puikiai padirbėjusioje kompanijoje;
  • Ne tik dvasinis augimas! Jau matau ir apčiuopiamą naudą iš pasakų skaitymo!
  • Dominykas Man patiko. Sėkmės jūsų veikloje.

  • Regina Patiko, įdomi analizė, naujas žinojimas apie save, mintys, kaip galiu keisti savo gyvenimą, kad jis būtų sąmoningesnis, laimingesnis.

  • Greta Patiko užsiėmimo vedimo pobūdis. Viskas suprantamai paaiškinama. Norėtume dar daugiau išgirsti, lauksiu tęsinio.

  • Ačiū už naujas žinias.

  • Agnė Esu nuoširdžiai sužavėta tuo, ką išgirdau. Informacija man buvo labai naudinga. Ji skatina pačiai susimąstyti ir susimotyvuoti pradėti pokyčius. Atsakė į dažnai mane kamuojančius klausimus. Praplėtė mano suvokimą, paskatino aktyviai mąstyti. Ir suteikė pasitikėjimo.

  • Buvo labai įdomu. Sužinojau, kaip galima pažvegti į pasakas ir rasti jose naujas gyvenimiškas prasmes. Esate labai iškalbi, nebuvo nuobodu klausytis.

  • Janina Įdomus, originalus renginys. Lektorė turi ką pasakyti NAUJO SUAUGUSIEMS (!) apie pasaką. Niekada neteko taip detaliai analizuoti. Gavau naują požiūrį į pasaką. Teks iš naujo skaityti vaikystės pasakas. Ačiū.

  • Buvo įdomu, nes pasakomis buvo interpretuojamas realus žmogaus gyvenimas, buvo nurodomi realaus gyvenimo pavyzdžiai, jas lyginant su pasakų vyksmais ir situacijomis.

  • Nerijus Iš tikrųjų labai aukšto lygio užsiėmimas. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, ką ten tos pasakos, nieko ten nėra. Bet užsiėmime palietėm tokį giluminį pasakų lygmenį, kuris atskleidžia kasdieniam gyvenime aktualias ir reikalingas tiesas. Šaunuolė lietuvių tauta, sugebėjusi į lietuvišką pasaką sutalpinti šitokias prasmes...

  • Patiko komunikacijos būdas: dėmesys kiekvienam dalyviui, bandymas suprasti ir priimti įvairias interpretacijas, pernelyg neperšant "teisingiausios", priėmimas kitokio požiūrio, humoro jausmas.

  • "Super idėja!" O Jūsų balsas, tembras ir žinių bagažas išvis neįtikėtinas. Sužavėjo mane tokios interpretacijos. Manau, Jums tai sekasi, ir seksis dar labiau ateityje. AČIŪ.

  • Įkvėpti, motyvuoti ir padėti, yra tavo gyvenimo kelias, neabejotinai, Akvile. Patiko viskas: užsiėmimas buvo struktūriškas, informacija aiški. Tavo iškalba ir pastabumas įtraukė, privertė susimąstyti. Supratau, kad gyvenimas yra sudėtingas, tačiau jo kliūtis gali padėti įveikti labai paprasti "Įrankiai". Trijų valandų užsiėmimas neprailgo, tad privalumas būtų dar ilgesnė trukmė.

  • Vaiga Šimukaitė socialinė pedagogė metodininkė Seminaras „Pasakos suaugusiems- pasaulio išminties ir dvasinio augimo lobynas“ priminė senus gerus laikus kai analizuodami kūrinius gimnazijoje tapome tiesiog geresniais, žingeidesniais, pozityvesniais žmonėmis. Autentiškuose tautos kūriniuose atsispindi  mūsų tautinė savimonė ir užkoduoti socialinių problemų sprendimo būdai (kurie ypač naudingi šiais laikais). Išrasdinėdami dviratį, kurdami naujas koncepcijas dažnai pamirštame elementarias bendravimo taisykles. Seminaro vadovei labai lengvai pavyko sukurti ne tik jaukią etno - aplinką, bet ir transportuoti bent keletu amžių atgal, kai IŠMINTĮ bylojo PATIRTIS. Seminaro metu pagilinami teksto analizės, bendravimo, istorinių žinių, etnokultūros puoselėjimo gebėjimai. Taip pat ugdomas emocinis klausytojo intelektas. Šią metodiką gali pritaikyti  mokytojai, tėvai, pagalbos mokiniui specialistai, neformalaus ugdymo mokytojai, socialiniai darbuotojai.

  • Lina Ruginienė Seminaras buvo labai įdomus, susijęs su gyvenimiška patirtimi. Lektorė labai įsigilinusi į savo darbą. Puikiai išmano ir supranta tai, ką kalba.

  • Danguolė Zubieliauskienė Turinys buvo labai įdomus, naudingas, medžiagos pateikimo forma patraukli, jauki. Seminaro vadovė yra savo dalyko žinovė, labai šiltai bendraujanti, įtraukianti į veiklas.

  • Daiva Noreikienė Man viskas labai patiko, seminaras aktualus ir sudominantis. Norisi geriau pažinti save, santykį su kitais. Džiaugiuosi galėdama klausytis, išgirsti, suprasti ir kažką naujo atrasti. Būtinai rekomenduočiau žmonėms, kurie nori save pažinti, augti, bręsti.

  • Zita Dobilienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja, metodininkė Džiaugiuosi dalyvavusi seminare, kuriame dar labiau sustiprinau tautinę savimonę, pagilinau žinojimą apie pasakų poveikį vaikams ir suaugusiems, praplėčiau sampratą apie pasakų veikėjų charakteristikas, išsiaiškinau simbolius… Lektorės didžiulės kompetencijos dėka supratau, kodėl mūsų liaudies pasakos tokios liūdnos, o kartais net baisios, skaitomos ir paties mažiausiems.

    Dirbant su šešiamečiais, dabar dar geriau sekasi pasakas parinkti, vertinti, aptarti, improvizuoti, kelti probleminius klausimus, ieškoti sąsajų realiame gyvenime.

    Pastebėjau, kad vaikai, kurie dažnai klausosi pasakų, laisviau reiškia mintis, pagarbiau bendrauja, drąsiau improvizuoja, teigiamai vertina save ir kitus, bando taikiai spręsti nesutarimus, ieško gerų išeičių iš keblių situacijų.

    Linkiu augti su pasaka!

* Pateikiamos dalyvių refleksijos, atsižvelgiant į jų pageidavimą skelbti vardus arba ne.

Susisiekite su mumis!